20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0048_2048px.jpg

Je voelt je overweldigd door de chaos in je huis en je vindt het lastig om daar iets aan te doen. Je probeert het wel, maar elke keer wordt het toch weer een rommel. Soms lijkt het op het eerste gezicht wel ok, maar achter de deuren van de kast, in de schuur, op zolder is het toch rommelig. Je bent het zat dat het je niet lukt om hier een blijvende verandering in aan te brengen. Je voelt je gestresst thuis en komt niet tot rust.

Hoe zou het voor je zijn als je huis wel die plek wordt waar jij zo naar verlangt. Een plek waar je tot rust komt, waar je kan ontspannen met je partner en kinderen, waar er ruimte is voor gezelligheid, warmte. Dat je weer de energie gaat voelen om die dingen te doen waar jij blij van wordt, die voor jou belangrijk zijn. Dat je kinderen zelf hun spullen opruimen en jij aan het einde van de dag na 10 minuten opruimen op de bank kan kruipen met een heerlijk glas wijn en je favoriete serie.

Dat is mogelijk als je nu voor eens en altijd voor echte verandering gaat zorgen thuis! Ik ga je leren hoe je dat kan aanpakken en samen gaan we ervoor zorgen dat jouw huis nooit meer zo rommelig wordt.

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0037_2048px.jpg

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0072_2048px.jpg

Het is best een uitdaging om tijd vrij te maken om je huis nu echt eens grondig op te ruimen. Tijdens de challenge is het je gelukt hier een begin mee te maken of misschien is het ook tijdens de challenge lastig voor je dat te doen. Het is fijn als er een duidelijk plan is om dit opruimen nu aan te gaan pakken. En niet alleen een plan, maar ook begeleiding om ervoor te zorgen dat het gaat slagen. Echt gaat slagen, van het begin tot het einde, om ervoor te zorgen dat het ook daarna geen rommel meer wordt. Rustig, stap voor stap gaan werken naar dat beeld, dat toekomstbeeld dat jij graag wilt.

Je bent blij dat je nu bent begonnen, maar je voelt dat je het alleen niet gaat afmaken. Niet helemaal tot het einde, niet helemaal tot je over al je bezittingen een beslissing hebt gemaakt. Je hebt een fijn huis, fijne mensen om je heen. Je geniet daarvan, maar die onrust blijft aan je knagen.


Wil jij dat nu voor eens en altijd veranderen? Durf jij ervoor te gaan en alle stappen te zetten die nodig zijn om jouw ideale thuis te creëren?

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0015_2048px.jpg

Ik weet hoe het is om een rommelig huis te hebben of het gevoel te hebben dat er teveel spullen zijn. Ik begrijp dat je soms denkt dat je dit nooit echt zult veranderen. Gelukkig kan dat wel en wij kunnen dat samen gaan bereiken. Het is mogelijk om hier echt verandering in te brengen.

Samen gaan we aan de slag en veranderen we je huis naar die plek, die jij graag hebben wilt. We pakken alle categorieën aan en maken van alle ruimtes weer een rustig en overzichtelijk geheel. Je zult omringt worden met al die dingen waar jij zo blij van wordt. Je staat niet alleen glimlachend voor je kledingkast, maar geniet van de warmte en gezelligheid overal in huis.


Wat meedoen jou oplevert

✨ Voor altijd een opgeruimd huis ✨

✨ Nooit meer opruimstress voor een feestje ✨

✨ Een efficiënter huishouden ✨

✨ Een nieuwe kijk op spullen ✨

✨ Meer harmonie in huis ✨

✨ Een betere relatie met je partner ✨

✨ Ruimte en ontspanning in huis ✨

✨ Voelen en weten waar jij blij van wordt ✨

✨ Energie en rust in je leven ✨

✨Tijd om te besteden aan dingen waar jij blij van wordt ✨


20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0088_2048px.jpg

Testimonials

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0023_2048px.jpg

Ik was al lang van plan om mijn huis en met name mijn 'rommel' kamer op te ruimen, maar het kwam er niet van. Het was een last die ik ervaarde en een verplichting waar ik eigenlijk geen zin in had. Didy heeft me in drie sessies geholpen een kickstart te geven om deze opruimuitdaging aan te gaan. Door de manier waarop ze mij begeleidde en tips gaf, heb ik nu het vertrouwen dat ik de klus kan en ga klaren. En ik merkte al meteen resultaat: ik voel me blij als ik  's ochtends voor mijn geordende kledingkast sta. Zelfs de was opvouwen en die weer in de kast inruimen kost me nu veel minder energie en is zowaar leuk! De coaching heeft me vertrouwen gegeven dat ik mijn huis zelf stukje bij beetje ga opruimen. Ik voel nu al meer rust in mijn hoofd en ik sparkle als ik naar mijn resultaat kijk! - Caroline Kruijdenberg

DSC_0220.JPG

Het is gelukt! Blijheid, rust, overzicht, ruimte en energie: allemaal bonussen nadat de categorieën spullen in huis aan de orde zijn geweest. "Al jaren en jaren wilde ik mijn persoonlijke papieren en administratie van mijn vrijwilligerswerk uitzoeken. Het lukte me niet; ik begon er diverse keren aan en stopte dan na een uur. Vervolgens liet ik een en ander weer weken of maanden liggen. De hoeveelheid en het moeten beslissen blokkeerden mij. Nu, achteraf, blijkt dat mijn huis zoals het was mij energie kostte, mijn hoofd zat er, ook onbewust, mee vol. Zelf beslissen, dat deed ik tijdens de sessies wel en ook goed. Dat lukte dankzij de rust die Didy uitstraalde en de vragen die zij me stelde en waarnaar zij terugkoppelde tijdens het opruimproces. Daarbij liet zij me steeds in mijn waarde. Ik heb alles in huis in handen gehad: hard werken was het, maar zo de moeite waard. Mijn doelen die zijn bereikt. Ik ben opgelucht, dankbaar en vol energie. Dank je wel, Didy.” -Marianne van Lierop

O71A7088.JPG
 

Wij hebben een druk gezinsleven (vijf kinderen) met een hoop spullen. Inmiddels hebben we afscheid genomen van een groot deel van die spullen. Uiteindelijk heb je geen 50 paar schoenen, drie kasten met kleding en 20 tassen nodig. Die ontdekking deed ik pas toen ik met Didy in gesprek kwam. Ik werd steeds kriegelig van al die spullen om me heen en kon de rust niet vinden in mijn huis. Als ik na een lange dag werken en filerijden thuiskwam werd ik chagrijnig van de rommel die ik dan aantrof. Met Didy ben ik het hele huis doorgegaan. Mijn man vond het in eerste instantie maar vreemd dat er zo’n dame kwam om op te ruimen, maar na twee sessies zag hij het verschil, ging uit zichzelf ook opruimen en uiteindelijk vroeg hij of Didy hem ook kon helpen! Het resultaat is heerlijk. De rust in de woonkamer. Een opgeruimde ruimte, waarin natuurlijk nog wel geleefd wordt. In de inloopkast hebben we nu 3 hoge kasten weggedaan en vervangen met een paar lage ladekasten. En alles past gewoon! Door met Didy te werken investeer je in in jezelf. Didy coach je door al je spullen heen, je neemt er nu eindelijk de tijd voor. Didy is een superfijn en oprecht mens die je van harte aanraad als je meer rust en ruimte wil in je huis en in je hoofd!” -Virgina Jobse

Kijk hier het verhaal van Floor van de Pavert…

 

Opbouw van het opruimfestival

“Van chaos in je huis, naar rust in je leven”

Opruimfestival? Ja, we gaan van het opruimen echt een feestje maken! Het draait in deze methode niet voor niets om: Word ik er blij van? Dat is en blijft de belangrijkste vraag, die leidend zal zijn in al jouw beslissingen. Wat gaan we nu precies doen:

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0054_2048px.jpg

We beginnen met twee keer een 1-op-1 sessie, ik kom naar je toen en samen steken we de handen uit de mouwen. Deze sessies duren ruim een dagdeel (vijf uur). Tijdens deze sessies bij jou thuis gaan we een goede hoeveelheid werk verrichten. Ik kan je dan echt bijstaan en helpen. We pakken dan 1 van de 5 categorieën aan. Kleding (als je daar niet aan toe was gekomen), boeken, papieren of komono (allerlei). Ik leer jou, je wensen en je huis goed kennen.

Daarna krijg je drie maanden, elke twee weken een coachcall. Tijdens deze coachcalls bespreken we natuurlijk jouw voortgang en waar je tegenaan loopt. Je kan je vragen stellen en je krijgt van mij een persoonlijke opdracht voor de volgende keer. In die drie maanden zorgen we er samen voor dat jij je hele huis opruimt. Ja, alles!

Je krijgt toegang tot de online community, waar je altijd terecht kunt met vragen. In een besloten facebookgroep kan jij altijd terecht met vragen over de opdrachten. Je kan er je before en after foto’s delen en inspiratie halen uit de voortgang van de andere deelnemers. Ik ben aanwezig in de groep, dus je hoeft nooit lang met vragen te blijven lopen.

Je ontvangt een werkboek met daarin een vast stappenplan. Zo weet je altijd wat je kan doen en wat de volgende stap gaat zijn. In een vaste volgorde ga jij je hele huis opruimen. Eerst kleding, dan boeken, papieren, komono (alles wat niet in de andere categorieën zit) en als laatste sentimenteel.

20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0004_2048px.jpg

Beslis jij nog voor zondag 11 november 24:00 uur?Dan krijg je van mij twee cadeaus:

  1. Korting en niet zomaar korting, nee 100 euro!

  2. Het boek “Opgeruimd” van Marie Kondo toegestuurd

Gun het jezelf om te investeren in jezelf, in die ideale leefstijl die je graag zou willen. Maak nu die commitment dat je het echt gaat aanpakken en het gaat afmaken. Kies ervoor een einde te maken aan de rommel in huis en in je kasten. Geef jezelf die kans om nu echt een einde te maken aan die onrust en stress!


20180814_SimonaGraszl_Didy_Branding_Leiden_0006_2048px.jpg

Veel gestelde vragen

1. Zijn de twee sessie met jou en de video coachcalls met jou echt genoeg om het hele huis op te ruimen? Ja, daar gaan we samen voor zorgen. Aan jou is natuurlijk wel om de opdrachten uit te voeren die ik je geef in de calls. Maar na die twee sessies samen ben je daar helemaal klaar voor.

2. Kan ik het ook sneller afronden dan in drie maanden? Tuurlijk, het is een individueel programma. We kijken samen hoe snel jij wilt gaan. Wil je liever zo snel mogelijk klaar zijn, dan gaan we dat mogelijk maken!

3. Kom je overal naartoe? Heel Nederland? Als mijn reisafstand niet langer is dan 60 km (vanaf Leiden), dan hoef je geen reiskosten te betalen. Daarbuiten zal ik 0,30 euro per extra kilometer rekenen. Eventuele parkeerkosten reken ik ook door. Mocht je op fietsafstand of dicht bij treinstation wonen, dan kies ik daar natuurlijk voor. Woon je buiten Nederland en wil je toch meedoen? Neem dan even contact op, dan gaan we dat regelen.

4. Op welke termijn kan ik starten? Vanaf maandag 12 november kan je al je eerste sessie plannen. Als je snel begint kan je eind januari of voor de doorzetters al voor de kerst genieten in je mooi opgeruimde huis.

5. Wat zijn die vijf categorieën waar je het over hebt? We werken volgens de KonMari methode van Marie Kondo. Daarin werk je niet ruimte voor ruimte, maar categorie voor categorie. In totaal zijn er 5 categorieën. In de challenge zijn we begonnen met kleding (categorie 1), daarna komen boeken, dan papieren, dan komono (daar valt alles onder dat niet in de andere 4 zit) en als laatste sentimenteel.

6. Hoe zit het met de spullen van mijn partner? Het opruimfestival is individueel. Jij kiest waar jij blij van wordt, dat kan je niet voor iemand anders doen. Je partner mag zelf over zijn of haar spullen beslissen. Wel kunnen we gezamenlijke spullen samen uitzoeken, bijvoorbeeld de keuken. Jij beslist en je partner krijgt vetorecht om een aantal spullen uit de los laat stapel terug te zetten. En geeft je partner toestemming, dan kunnen we natuurlijk wel zijn bezittingen ordenen.

7. Kan ik ook in termijnen betalen? Ja, dat is mogelijk. Je kan in twee termijnen betalen van beide €412,-. Wil je daar gebruik van maken? Boek dan niet via het formulier, maar stuur mij even een berichtje. Je krijgt dan twee losse facturen van mij.